- REKLAMACJE
- 1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z zasadami zawartymi w karcie gwarancyjnej oraz zgodnie z regulaminem sklepu internetowego.
- 2. Klient zobowiązany jest:
- a) uzupełnić zgłoszenie reklamacyjne
- b) dołączyć dokument (oryginał lub kopia) potwierdzający zakup produktu
- c) dołączyć kartę gwarancyjną wypełnioną przez sprzedawcę (dotyczy produktów objętych gwarancją)
- REKLAMACJE
Zgłoszenie reklamacyjne KNIEJA
- ZWROTY
- 1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z regulaminem.
- 2. Klient zwracając produkt zobowiązany jest:
- a) dołączyć oryginalny dokument potwierdzający zakup produktu
- b) zapakować produkt w oryginalne opakowanie
- c) uzupełnić protokół zwrotu
- d) dołączyć kartę gwarancyjną wypełnioną przez sprzedawcę (dotyczy produktów objętych gwarancją)
- ZWROTY